Monday, September 19, 2016

Another sleepless night

Assalamualaikum,

Hai guys! it's been awhile huh ? Hahaha okey, malas nak cakap ayat yang cliche tu which is "kau tak payah nak acah acah macam ada orang baca blog kau lah" ermm okey okey who cares :P. Omaigad lamanya tak menaip. Rasa awkward bila tak dapat guna emojis :'D. Kakaka. But honestly, malam (pagi) ni takde apa pun aku nak cakap, just some rants about my life maybe? So gasak korang la nak kene baca benda useless sekarang ni. Hahaha but nak stop baca pun, i dont care actually (i care). Hahaha okey straight to the point.

I'm still in my semester break actually. Isnin next week baru start second year. Phewww. So malam ni aku tak boleh tidur maybe sebab overthinking. Ya i think aku tengah tak berapa ngam dengan aiman sekarang ni, since daripada semalam! Hahaha. Takdela, semalam i went to Muar. So that night i'm expecting for him to wait for me sampai rumah since dia sendiri suruh inform kalau dah sampai. Dah la dia tetibe end conversation just like that and tetibe post snapchat "goodnight" which literally dia sebenarnya tanak tunggu aku sampai rumah pun. Lol. But yah, aku inform juga la dah sampai even obviously aku tahu dia dah tido. Then tetibe the next day dia tak ws aku langsung. I dont know what ive done wrong, but dia tak contact aku langsung T____T. So aku dah la merajuk malam tu dia tak tunggu aku, hahaha so aku pun takde la start any conversation.

But , maghrib tadi tetibe dia ws. But he's talking about our friends yang tengah nak try to usha each other. Just that, pastu aku mandi jap apa semua bila reply balik dia hilang. Sampai lah ke malam around 11. Aku cam geram ah, so aku call. But then tahu dia tido. Again, dia buat aku tertunggu tunggu and tahu tahu dah tertido. So dah tahu orang tido en, malas lah nak kacau. But on that time aku tengah serabut, rasa uneasy and of course i do really need him to comfort me on that time, but he wasnt there :(. Kecewa aku. So aku macam , we are not talking for the whole day (before ni tak pernah) then tetibe malam tu dia boleh terus tido ? Like wow tak rasa sebesalah ke? Hahahaha. At the same time aku macam dah fikir yang dia memang tak fikir pasal aku pun, aku je yang terhegeh-hegeh :(. Urghh, i hate this feeling!

So dah alang-alang tak boleh tido tu and ada internet free pulak, sebab tu la aku online sekarang ni. So nak lembutkan hati yang tengah panas ni, tadi aku pergi bukak blog si gemuk ni and baca balik post dia about affection tu :'). Hahaha itu memang a thing that must to do kot kalau aku bukak blog. Haihh, nasib baik sayang. So maybe itulah benda sia sia yang aku nak khabarkan. So sesiapa yang baca sampai habis tu dah boleh dah menyesal sekarang. Aku tak marah pun, padan muka! hahahaha


                                                     Image result for hjstory

No comments:

Post a Comment