Wednesday, May 7, 2014

Random Awesome

1. Haha okey , hi everyone . Hemm hemm , rumah aku tengah blackout sekarang ni . Sumpah nakharram panas . Ahhh aku rasa macam duduk dalam sauna sekarang ni tahu . Duduk dalam sauna sambil karaoke . Hahaha xD . Thank god , powerbank aku fully charged . So , takde lah kisah bateri nak habis . Boleh tahan pishang gak ah aku nanti kalau takde phone . Ni pun sebab wifi takde la aku pi berkaraoke macam orang tak cukup akal . Hahahaha siut . Okey .

2. Aku rasa aku dah decide aku nak pergi matrik . Hemm hai KM Johor , tunggu saya :'3 . Hahaha bukan tanak tunggu upu , but entah . Aku rasa aku akan dapat diploma since aku memang mohon diploma lagi banyak asasi . Hehehe . And for sudden mak aku macam tak setuju kalau aku amek diploma . Ada yang kata buang masa en , tapi tu bukan reason aku pun . Matrik ke asasi ke diploma ke sama je semua . 5 tahun gak amek masa untuk degree . Heks . Tapi matrik ni aku terima sebab . . . i dunno . Hahaha okey tak payah tanya details sangat , memang insyaAllah aku akan ke sana .

3. Over all , alhamdulillah hidup saya bertambah ceria lately ni . Even for sudden aku ada gastrik :') . Hahaha haihh , aku syak gastrik ni masa aku keje 3 bulan ritu , aku tak jaga masa makan . Sarapan tak pun . Pastu lunch lambat . Kadang-kadang sampai pukul 5 petang baru lunch . Haa mana tak nya gastrik . Tak teratur jadual hidup . Hahaha and now , baru la mak aku cam bagi perhatian lebih sikit masa makan . Breakfast kene makan , lunch sharp 12:30 dah ada dekat meja makan . Pastu pepetang lepak dengan dia pun makan gak . Haha malam dinner sebelum pukul 8 dah makan . Haa amek semua dah di susun . Tak makan kene bebel . Wuu and tetiap malam dia suruh aku minum susu atas nasihat doktor . Susu bhai . Kalau susu dalam air kotak tu takpe , ni doktor suruh beli susu tepung tu . Dah macam bayi dah kehidupan aku . Hahaha sokay nak sihat punya pasal :'D . And thanks jugak kepada sesiapa yang prihatin haritu . Tetibe risau aku hilang from segala group . Haha sakit weh , takde masa nak baca and scroll chat korang yang terlebih ramah sampai beratus ratus borak tu haa . Aku layan whatsapp personal je . Bang Ngah . Hahaha . K . Alhamdulillah sekarang okey dah . Takde golek golek atas katil tahan sakit perut . Tak seronok mana pun . Serious .

4. Aku dah nak dapat lesen kereta . Weeee . Salah satu wishlist for this year hampir tercapai . Hehehe . Even baru nak pra test . Aku peduli apa . Hahaha eksaited jemah chuollss . At least tercapai gak en salah satu wishlist enn ennn . Haaa .

5. Pagi tadi , aku tak tahu nak describe moment aku terkejut tu macam mana . Tetibe dengar ada orang kejutkan bangun subuh . Even bukan kejut aku , tapi dah aku dengar en so dengan aku aku sekali terjaga dalam keadaan terkejut . Hahaha sumpah bhai , sampai la ni aku macam tak tahu nak fikir or respond camne bila terfikir pasal pagi tadi tu . Haaa . Macam lost T______T . Hahaha sorry weh , aku pun tak tahu kenapa aku camni xD .

6 . Faiq ! Hahaha novel awan by syafiq aizat . I dunno why , but i'm currently in love with this book . Tak tahu kenapa . Kalau Gantung sebab watak utama dia . Gibran :'3 . Kalau Murtad sebab jalan cerita dia awesome nakharram and of course sebab kembar duorang tu . Hihi . But awan ni . Hemm since buku Ajaib lagi aku suka . But bila aku suruh Aiman baca dia kata hambar sebab watak utama umur 12 tahun T_____T . Ah c'mmon , umur buka  penghalang . Hahaha k mengarut . Tapi seriously , aku rasa Ajaib best . Sebab tu aku rasa excited gila nak beli Awan . And yes tak mengecewakan punn :') . And Sanctuaria . For me it's just nice . Tak tahu kenapa tak menarik minat aku macam aku baca orang lain punya review pasal buku ni . Sanctuaria ni pasal ada sorang tu nak jadi tuhan , and nak tubuhkan satu negara baru yang bebas agama . Kira ajaran sesat ah . Hahaha yah , memang bukan genre aku . Tapi still salah satu buku menarik untuk di baca . Cover depan dia pun lawa doh .

- Okey cukup la 6 perkara random yang aku share buat masa ni . Hahaha . Till we meet again . Adios amigos . -

No comments:

Post a Comment