Wednesday, November 30, 2011

1 Disember 2011

Wow , kejap je dah nak akhir tahun kan ? I mean , bulan terakhir untuk tahun 2011 . Kejapnyaaaa ! Kejap memang kejap , result PMR aku pun memang dahh dekat dengan aku . Takut gileee. And Next year , tiada lagi Kemahiran Hidup and Geografi untuk aku . Hye Kimia , Fizik , Biologi and sahabat handainyaa . Form 4 ! 16 tahun :( .

Aku rasa , macam baru minggu lepas , aku wish wish dengan geng geng bebudak darjah 6 nak cepat membesar . Hahaha , wish wish dengan mereka cepatlahh habis PMR . And , now I wish , cepatlahh habes SPM ! Ahhh ! 2 years more . Heh . 2 Tahun sekarang dah rasa macam 24 Bulan . --' . Memang pun kan . SENGG !

Apa - apa pun . Welcome December 2011 ! :) . Hoo , maseh teringat teringat lagi lagu Back To December yang Syafiqah Latiff , Zawin Sofea and Syazana Latiff sebut sebut dekat Skype masa December tahun lepas . And now , kita jumpa lagi December ;) .

"_______________________"

No comments:

Post a Comment