Friday, December 2, 2011

Hang Out

Wahhh , sekian lama memendam rasa , diri dan perasaan di dalam rumah ! hahaha akhirnya , aku menjejakkan kaki keluar . Well , bukanlah aku tak penah keluar rumah --' . (over la camtu kan .) Tapi akhirnya aku dapat jugak lepak dengan kengkawan aku . hehehehe ! Hilang rasa rindu kejap :P .

Hang out with Kawan-kawan Yang Kita Baik :)

Have fun even tak lengkap ! . Iwan ... dia eksiden time nak datang situ . Serius weh , aku ingat memula die memain je masa bagitahu aku . Then , bila syaf call dia da ada dalam ambulans . Gila gempak mamat sekor ni . Fuhh , tapi sekarang rasanya dah okey . Aku call pun boleh gelak-gelak ! Cettt ! . Semoga kau bahagia la kawan . Hehehehe ~

Seriously , geng ni akan lengkap kalau ada IWAN :')

Zawin Sofea Hadini 

Syafiqah Latif (sorry blurr :'))

Syazana Latiff

Hehehe aku tak tahu kenapa , aku suka gamba ni :P

No comments:

Post a Comment