Friday, February 4, 2011

Minho Shinee,Mason Moon,Matthew Medvedev

Awwhh siapakah mereka bertiga ni??..
Huhu untuk pengetahuan korang muka dieorang ni lebey kurang sama..bukan tiga2 ni sama muka..salah seorang daripada ni mempunyai muka yang sama dengan yang lagi dua-orang =='

Huhu tak payah pening-pening kepala lah..jom tengok gamba yang aku edit-edit mcm hapee ni.. --'

Tengok! lebey kurang samakan..tapi yang sebelah kiri tuh Matthew Medvedev and sebelah kanan tuh Minho Shinee :)



Pergh!! yang ni lagi la..sejibik gile..hehe dedua budak ni comey :)..huhu yang sebelah kiri tuh Mason Moon and sebelah Kanan Matthew Medvedev..

Nak dipendekkan cerita..sebenarnye aku nak bagitau yang Matthew Medvedev ni serupa dengan Minho Shinee and Mason Moon :) .. asal die dari mana tidak dikenal pasti sebab aku baru je lepas kenal die from cerita Rob-b-Hood :)..die comey sgt ni! :)..hehe tapi cerita tuh dalame..so, dah tentu2 budak ni dah besarkan :)..ok lah aku chow dulu okeh :)..bubye!


Ni masa matthew Medvedev umur die 3 tahun :)


Ni masa die umur...*tidak dikenal pasti :P*


Ini pown aku tak tau bile..yang penting muka die memang berubah! and rasanye dah banyak menang award ni~..hehe


Sebelum tidur..aku nak jugak kenalkan mason Moon ku yang comey ni! ><


Ni masa die kecik! >< comeynye!!!



Hehe Comey Lagi! :)


Lagi dan lagi! :)


Wah!! muka agak- agak tak berubah kan.. :)


Dan ini maybe die yang terbaru! :) .. hehe rambut die da berubah la..hehe


Rob-B-Hood :)

No comments:

Post a Comment