Wednesday, February 2, 2011

Contest :)

Assalamualaikum :)


Hehe ... =='
Contest?..huhu harini aku telah di tag oleh My sistah Syazana :) .. die tag aku join contest If I have RM100 :) .. hehe aku tanpa segan silunye teringin jugak nak join contest ni :).. yela saje gatal2 kan minda untuk berfikir sejenak --' *ececececeh..* okaylah jangan membuang masa!..mari kita berlumbe join ini contest!



Seperti syazana kata..terma dan syarat korang boleh tengok kat blog beliau The owner

If i have RM100 ??.. okay kalaulah aku mempunyai RM100..kemungkinan besar aku akan membeli buku :)..tak kesahlah buku ape2 janji aku akan menghabiskan duit itu dengan membeli buku..bak kata orang ilmu yang lama tak lapuk dek hujan ==' yeke??..haha suka hatilah.. maksud aku sebenarnye walau kita dah hidup dalam zaman semaju mana pun..ilmu yang kita tuntut pada waktu sekarang masih boleh digunakan..malah aku boleh ajar orang dengan ilmu yang aku belajar dari buku tuh :) jadi ilmu tu akan berkekalan sampailah aku mati dan disambung ke generasi yang akan datang.. so, aku dan orang yang mengamalkannya semua dapat manfaat :)... itulah yang akan aku gunakan dengan RM100 ini :) 

dengan RM100 tu mungkin aku akan dapat dalam beberapa jenis buah buku :)

Okey..dengan ini saya dengan bangganya menge-tag mereka ini :
1.Iwan Ikhwan
2.Fisya

1 comment: