Tuesday, February 1, 2011

Aku.... =='

Aku....
          Ketandusan idea untuk meng-update-entry..--' walaupun sebenarnya banyak yang nak dishare2 dengan korg..tapi tgn aku yang gebu + molek ni tak nak bergerak plak untuk menaip :) Haha tangan aku berat!..eceh! *statement je..tiada kene mengene :)* ...


Aku....
          Aku kepenatan..--' mengapa? haha sebab-sebab sekarang kan nak cuti HCNY... so, mula lah HW yang cantik-cantik datang berduyun-duyun kearah kami pelajar-pelajar yang berwawasan ni!..haiyaa baru nak releks.. korang bley la cuti ni releks..aku??.. --' ..  huhu rumah aku nak adakan kenduri.. so, persiapan perlu dilakukan!..erhmm..ni pown baru lepas kemas bilik sendiri!..sebab nanti saudara-mara aku bakal memenuhi ruang2 kat rumah aku.. *asal ayat aku harini?? .. =='*


Aku....
        aku nak kembali ke jalan yg benar! ==' haha! aku nak gune style penulisan aku yang macam biasa lah..ni mcm pelik je..yela skung kan banyak kes ciplak ayat2 blog org lain and jadikan ayat sendiri..mcm hapee je....*emo,emo,emo* muahahahaha!! ...


         Okey disebabkan aku da mula menulis isyallah aku akan ingat untuk letak titik noktah ye..haha!..ewahh~..malam ni tak hujan plak..biasanya hujan!..huhu inilah manusia..kalau hujan dimaki-makinya bila die da merajuk mula la nak terkenang-kenangkan..haha~..okey aku still mcm bese..maseh mempunyai kesengalan untuk membuat pendahuluan yang bravo-bravo mcm blogger yang hebat gituu.. *bukan da ade 4 perenggan ke?.. :P* haha..


          Hmm aku nak citer pasal skula..ape je yang ade?? kalau rumah plak..pergh!!!..busy-busy memanjang je..haha..kengkawan ?? mereka maseh hebat seperti dulu :) .. SO!!! ape je yang aku cakap ade banyak benda nak share2 dengan korang kan~ huu sabo2 tunggu dlm hujung minggu ni.. :)..haha aku takkan mungkir janji.. :) ek eley mcm da hebat sgt smp suruh org tunggu entry die !! :P haha besela..hidup perlu ade angan-angan..barulah warna-warni *dipetik dari istilah DR. Aishah :)* .. haha sebenarnye aku tak puas nak menaip lagi ni..sygnye otak aku tak dapat bergerak untuk mengeluarkan kata-kata :) so, smp sinilah citer2 kite...jumpe lagi lenkali :) haha betapa bosangg! .. bubye.. aku takde idealah! haha~..

1 comment:

  1. huhuhu~ hw yg cantik2? gudluck. hope u dpt settle kn all of ure hw (:

    ReplyDelete