Friday, January 28, 2011

Contest Contest Contest

Contest Gamba Paling Comel


Assalamualaikum..okay ni first time aku join contest antara blogger ye..fuh fuh..My sistahh syazana tag saya.. ==' aku ni da la tak pandai bergambar..pastu di suruhnya join contest ni..huhu..trase cam.....*speechless* haha takpela..aku join jugak :)

Oakley sekrang aku nak perasan sikit yang aku ni comel!..haha ... akutak tau la gamba ni comel ke tak..agk2 aku ngah desperate nak cari gamba..haha jadi terima lah :) *eceh!!*


Ahak!..tak taulah macam mana aku aku bley nak amek gamba ni.. :)..hehe..tak kesah la..


kepada sesiapa yang nak sertai contest ni..ade beberapa syarat yg patut dipatuhi :)


syarat-syarat wajib penyertaan :)
1. Wajib tulis satu entry pasal contest ni
2. Wajib letak gambar penganjur contest , dalam entry and side bar
3. Wajib follow blog dia . http://cikniza90.blogspot.com/
4. Wajib tag 3 orang para blogger yang lain
5. Wajib tinggal kan komen dekat blog penganjur apabila sudah join contest ini 
6. Penyertaan ditutup pada 19 Februari 2011

Dengan sukew sukiw nye aku menge-tag mereka ini :
3. Dayah hidayah :)

1 comment: