Tuesday, January 25, 2011

Usaha - usaha :)

Wah!..dalame tak tido sampai pukul 2!..malam ni buat kali pertamanya *masa sekolah ye harap maklum* hihi yela ni semua akibat tak nak buat HW masa cuti haritu.Hammek kau tau2 ceggu nak kutip buku harini *isnin* gilelah!..dala karangan aku tu aku tak buat ape2 haha.Meraban sini sana mencari idea tadi.Bukan aku tak nak buat petang tadi.hei2 :) petang tadi buat homework lain la.Homework Bi and Sc :) .. nasib baik harini tak banyak homework..Kalo tak..pukul 3 ni tak siap lagi ni.Haha!.Fuh2 sekarang tak perlu risau sebab dah siap :) ngeeee~..bahagia-bahagia.Serius lepas ni tak mau tangguh keje lagi ;(..pengajaran yang bermakna!


Ok da alang-alang aku nak post ni..haha aku citer la sume..muahaha! *peluang pisang emas! --'* huhu harini segale jenis perlantikan terbang dengan lancar ye.Haha keje aku bagi sijil pown macam hapee je.Sekejap je.Hak3 tapi memang nak turun from pentas tu cepat takut market plakkan kan!.Walaupun keje aku sebenarnye bagi sijil...=,=' tapi penat!.Penat sebab sijil telah berlari kesana-sini.Aku ngan awin kene cari beliau.Haiyaa manyak penat lorh..turun tangga naik tangga sampai tangga tu pown agak2 da bengang nengok aku je yang pijak die.! :P 


Pastu,................*speechless* ok aku rasa aku da tak tau nak citer ape.Dan aku patut tido sekarang :)..haha bengang tak :)? .. hehe tak payah bengang la..hari sabtu or ahad ni mesti ada banyak lai citer..tadi aku mmg beriya-iya nak citer banyak..tetibe die hilang plak!..magis!..jyeahh~..hik3


So, nak meninggalkan tapak kat sini :) bubye..oh kalo korg da bce post2 disini..rajin2 la meninggalkan kesan anda di shoutbox ye..kasi meriah sikit :)..bubye! 


berani kau lari sijil! XD

lepas bace jgn lupe tinggalkan tapak kaki ye..haha nanti aku cari korg XD 

happy selalu :)

No comments:

Post a Comment