Sunday, January 23, 2011

Tenangkan Fikiran :)

Assalamualaikum :)


Hmm..tadi aku pegi pasar malam,sambil2 tuh cuba nak tenangkan fikiran..*Gila tenangkan fikiran kat pasar malam!* haha orang tak penah buat..biar aku buat.Tapi best ape..tenang jugakla fikiran aku sebab tengok macam-macam perangai orang yang aku nampak.Sampai aku tersengih-sengih sowg2 sambil jalann-jalan tuh.Hahahahah!


Yela kat pasar malam kan tempat yang bising and orang tak amek kesah ape yang kita buat.Time tu la aku mencurik masa jeling2 kat orang2 yang pelik.haha!..Tapi malam ni ramai orang~..aku selalu tersekat di celah2 orang ramai.mentang2 la aku ni kurus..hihi.
Huhu da penat cuci mata tengok brg2 yang tak berfaedah..baru la aku teringin nak makan something --' 


Aku nak benda manis..tapi aku tak jumpe benda manis yang menarik minat..huhu aku just beli popcorn..mknn lain mak aku yang beli..haha!..dalam 30 minit la jalan-jalan aku pown bergegas nak balik!..kenapa??..haha sebab merlin akan start!..aku tak nak terlepas lagi!..hoho..so aku dapatla buat ape yang aku nak harini walaupun harini macam2 benda yang jadi :)..oh! besok perlantikan pengawas!..aku akan ade kat atas pentas tok tolong ceggu serahkan sijil ngan awin and fanaa :).. so,aku patut tido skung :)..bubye...


*pasar malam mana tah aku tak tau la ni..haha tp ramainya macam ni la..lebey kurg :)*


Oh sebelom terlupa..yg gosip pasal lelaki ni bunuh diri..mne ade la..die ade je dlm dream high :)

Akhirnya episode 6 aku da abes nengok..nak tengok next episode! :)

No comments:

Post a Comment