Sunday, January 23, 2011

Hanya Sekadar.....

Ehem, Assalamualaikum .. *mak cik nak dtg raya! :P


Hoho sebenarnye tak de mood nak updated blog~..tapi mengenangkan blog aku ni macam ada sawang-sawang sikit..haha update la entry baru daripada takde..huhu...aktiviti terbaru aku buat mase ni yay! menonton Drama and menge-like status org..haha..tp banyak homework jugak :) itu tidak boleh ditinggalkan.Ah~ homework..tau jela aku ni tak pandai manage masa.! haha *pengakuan terbesar!* so,aku selalu je tangguh homework yang sedia ada.Hish!..bila nak berubah tak taula!.


Sekarang pown tengah sukew sukiw lagi menonton drama!.hehe..lepas stress katenye!..lagipown petang tadi aku da kluar merayau-rayau mmbuat study-group-di-library-MT :)..so,homework pown berkurangan~..DIULANG berkurangan bukan da FINISH!..haha..oklah aku selsema and batuk2 ni..haha nak hilg semua penyakit ni kita kene menonton drama :P 


♥ Dream High :) 

Senyum selalu! :)

No comments:

Post a Comment