Sunday, February 6, 2011

Contest :)

Ehem,aku join contest lagi..muahahaha cam bese di-tag oleh beliau yang sama jugak..entahla aku tak tau kenapa setiap kali die tag aku...semestinya aku nak join jugak! hehe...


Okeyh! jangan melengah-lengah kan masa..mari skodeng contest ape yang aku join..
Chajang!!!

CONTEST KAMI POSE COMEL :)


Erm..seperti biasa..kalau korang nak tengok terma dan syarat-syaratnya korang boleh la menuju ke........... Syurga :)

so,inilah gamba kami yang aku nak mempertonjolkan dalam contest ini :) 




Okey this is MY 7 BELALANG :)


Aku nak join contest ni sebab...... contest ni macam menarik and libatkan kawan-kawan ku :) so..i loike! :D

Macam biasa juga..aku dengan senang hati mengetag beliau2 ini :)
-Anis farhana
-Afiqah halim
 Dan sesiapa yang berminat :)

No comments:

Post a Comment