Friday, December 31, 2010

Today Was 30 Dec of 2010

2010 bakal meninggalkan kita.Ada kata-kata terakhir untuk menyambut 2011 yang bakal menjelang?. *mood Sedih*..

okey2~..ape sedey-sedey ni..kite kene happy sebab tahun baru..semua kene baru.Perangai yang lama tuh ubah-ubah la ya.Jangan dari baik ke buruk sudahlah.^_^....Ah~..sedeynye nak tinggalkan 2010 yang banyak simpan kenangan yang happy and unhappy ni!.Tahun yang bermakna buat aku.Tapi Tahun depan lagi bermakna lagi kowt!..hik3..

baiklah da alang-alang aku sebot pasal 2010 ni.Ada la jugak kata-kata terakhir aku buat beliau ye.Oh 2010! *eceh!* haha..aku suka sangat tahun ni sebab tahun ni la masa aku untuk mematangkan diri dengan macam-macam pengalaman baru.Banyak pengalaman yang aku dapat from tahun ni as aku dapat kenal sape kawan baik aku. *the 7 belalangs!!* hmm..itu yang top lah..sebanarnya ramai lagi sebab tahun ni aku rajin plak berkawan..^^ macam Syazanalatiff,SyafiqahLatif,IwanIkhwan and beberapa orang di twitter aku..^^..oh oh yang SyazanaLatif and SyafiqahLatiff tu memang kawan baik aku..tak dapat dinafikan since sekolah rendah ^^..
Selain kawan..hmm aku da pandai mengurus masa gak..walaupun masih lebihkan tidur dari study *hehe* tapi aku masih dapat bahagikan masa ape..even ade la lintang pungkang sampai tak siap homework..haha.
Last but not least,kata-kata terakhir aku buat 2010 ialah.Aku akan lupakan segala yang menyakitkan hati aku and hidup dengan lebih gembira masa 2011 and seterosnye!!

ok~..selamat tinggal 2010 and Selamat Datang 2011..^^

1 comment:

  1. Aku terharu gila gila ni wehh. Btw, nama aku tu nama aku. Hahaha xD. Thanks :D

    ReplyDelete