Sunday, January 9, 2011

Kepenatan..

Hehe entry kali ni mesti korang da agak dah kan pasal ape?.huhu dah tentu-tentu pasal sekolah.Hihi tapi sekarang aku tak mau citer pasal sekolah...*haha macam hapee je aku ni!*..aku nak citer aku kepenatan ~.. *apakah??* hak3 tak payah la pening2 lagi teros kepada titik.Okay act hari ni aku mengemas.Bukan kemas kelas tapi kemas rumah. *aku tak dtg sekolah harini ^^*..gilalah banyak khazanah alam yang aku jumpa kemas bilik yang tidak digunakan ini.Serius,aku punya nametag pengawas pun ade dalam bilik ni!.fuh,nyesal bayar 5 hengget kat akak zaty..haha..

Hoho aku kemas bilik ni sebab akak aku nak kawen bulan depan.jadi mak aku nak kasi clear..^^..gilalah bilik ni bila da kemas nampak lapang gila dari sebelum ni.Huhu pastu daripada bilik ni tidak digunakan mak aku suruh gune tok jadi bilik baju and study aku.Fuh,da lah mengangkat almari satu hal.pastu mengangkat meja blaja jugaks~..berat siot..haha..tapi hasilnya membangga kan diri.

Hehe aku suke!!..sangat suka sebab ade bilik khas sendiri..muahaha..jadi skung aku sedang mengonline dalam bilik ni!.best sebab dekat dengan broadband..internet lajuuuuuuuu..yahoo~..tapi sayangnya bilik takde kipas plak.Mak aku cakap dalam proses.Haha yela dulu bilik ni jadi tempat simpan bantal and segala selimut and langsir..haha..tapi skung da jadi bilik aku yang kedua..wah!!..

Okey arh..da penat online lama sangat!!..pastu penat mengemas lagi!!..jadi aku nak tido..haha..bubye..^^..oh!!!..terima kasih kerana sudi membaca blog saya ya..^^.

No comments:

Post a Comment