Friday, December 24, 2010

Tiada Mood =,='

Bosan!!..sangat bosan.. *bosan sesangat ni!!* mmg bosan nak mati!!..eh eh ade yang dari mula sampai abes aku tulis bosan je ni kang..hak3..huhu..lagi nak start sekolah lagi bosan lak yang jadi.. *sebab da mula fikir keadaan sekolah da ^^* haha..betul2 rindu Sekolah..bukan sekolah tu je..semua isi yang mengandung dalam sekolah tuh..haha..gile arh..2 minggu lagi a,k.a  1 minggu 3 hari..muahaha..bosan bosan *da mula da

Aku akan bertambah bosan apabila Dongie aku akan dirampas dalam bebrapa minggu sahaja lagi..yela..nak PMR bro..!!..aku takut~..takut gile..nak2 lagi aku nengok result taon ni memberansangkan *ceh ayat* ia membuatkan aku terase takot + Berkobar-kobar..haha..okla..aku tiada masa sepatutnye untuk semua ni..nengokla..tak lama lagi dunia laman sosial akan sunyi..muahaha..baiklah..i want to put my pen off.. ^^..

Selamat tinggal zaman foya-foya..zaman skema bakal muncul..hik3..bubye~

No comments:

Post a Comment