Monday, December 13, 2010

Senyum pisang ^^

Ayat-ayat ketika baru bercinta.
Baca dari atas ke bawah ye ^^

Teruna : Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama.
Dara : Apakah kau rela aku pergi ?

Teruna : Tentu Tidak!! jangan sesekali kau berfikiran begitu!
Dara : Apakah kau mencintaiku?

Teruna : Tentu! Selamanya akan tetap begitu!
Dara : Apakah kau pernah berlaku curang?

Teruna : Tidak! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!
Dara : Mahukah kau menkissku?

Teruna : Ya!
Dara : Sayangku!

Selepas 15 Tahun berkahwin.
Baca dari bawah keatas ^^.

Sudah baca??..haha aku baca bende alah ni straight guleng2 tak berhenti gelak *hampir msok sungai XD* Serius arr klaka gile..haha aku dapat ni from Mastika Hehe disebabkan Klaka aku pown nak kongsi-kongsi la ngan kowang~..harap korang Have Fun..huhu

Mari msok pasal life aku plak..cam bese~..takde yg menarik *Ko mmg DeBomm!! ^^* Still mogokkan FB dan setia dengan twitter..hoho aku still jugak mengisi masa lapang dengan menonoton KHUNTORIA!! hoho ni mmg takkan dilupekan..hihi..disebabkan aku sangat la muda di Blog ni!!..aku mintak tunjuk ajar dari sunbae2 a.k.a senior yg mmg dah mantap and serasi ngan blog nieyh..^^ *lepas ni msokk Audition ye.. =,='* haha..bubye~..sampai disini sajelahh ye..kalo da senyum pisang jgn lupe mkn pisang lepas ni!!..huhu..

Ni senyum !!!

+
hehe dan ini Pisang!!..

kalo digabungkan ia akan jd seperti ini!!

=
hehe inilah senyum pisang!!..bubye!!

No comments:

Post a Comment