Monday, December 13, 2010

No news~ =,=

Assalamualaikum...

Huhu~..aku sebenarnye tak de bende nak bg tahu..hik3..aku post ni pown sebab bosang sedang menunggu Khuntoria Video loading..hoho..mesti ada yg tertanya-tanya apakah Khuntoria tu?? *seperti awinn tanya aku di twitter td* Hoho Khuntoria tuh couple We Got Married..
We Got Married tu apa??..hurmm..We Got Married tu variety show korea..haha aku btol2 da kne virus variety show ni..haha aku mmg senang kne virus..ade sesape yg bley bg aku ubat tok prevent from virus??..haha *gunekan daia gerenti hilang virus* lol..

Huhu loading die tinggal skit je lg nieyh..hoho aku nak chow dulu..lepas nengok ep19 ni aku blahh arh..hoho..

Sesape yg berminat nak kne virus Khuntoria or We Got married cam aku..hihi silalah melawat ia disini..Full ep lagi tau.. haha
!
!
!

khuntoria_1009161

Ini lah couple yg aku gile-gile kan tuh.. xD *aku gile ke??..


Ini anak dieorg..haha a.k.a F(x) members..Victoria tuh kumpulan F(x) yg member lain tuh dieorg angap macam anak dieorg..hihi so sweet!!


Comey tak??..hehe ni first time dieorg pegi bekelah di luar negare..eh!!..di luar Seoul..hoho kawasan kampung~..aku suke part ni..haha

Alamak citer lelebih lak..haha loading aku da nak abis da tuh..hihi Tunggulah entry yg baru ye..*haha lagipown aku rajin plak nak mengupdate sejak due menjak kini..haha HARUS!!!* :) bubye~

No comments:

Post a Comment