Wednesday, December 22, 2010

Adakah aku happy atau sakit hati??

Assalamulaikum kepada semua pembaca blog ini~..^^

Adakah aku Happy atau aku sakit hati??..tanda tanya yang aku ingin jawab pada saat ini!!..hish susahlah nak citer masalah ni..memang korang akan keliru..nak2 lagi aku sedang pening-pening lalat sebab tak cukup tido ni..huh!!.. baiklah dengan berbaki semangat yang sedikit ini..aku nak citer jugak kat korang^^..

Firstly and Foremost,
Aku nak citer ape yang menghappykan aku pada hari yang bersejarah ini.Dalam buku sejarah pown tak akan tercatat..hihi..sahlah kalo citer pasal happy aku mesti akan hapy gak..hehe..ok2..aku happy sebab harini aku jumpa sahabat2 yang aku rindu walaupun tidak semua yang ada.^^..sabar jela 2 minggu je lagi nak skule..hehe..aku jumpa dieorg dengan plan yang besar gituu~..*aku punye plan^^* Hihi..kitorang nak buat surprise party untuk kawan kitorang yang disayangi ni...Sape lagi kalau bukan anak pak latif ni.. eh eh bukan syazana latif la~..but syafiqah latif..huhu walaupun birthday nya 1 Januari ni..disebabkan kebanyakan di kalangan kami tidak mempunyai masa untuk sambut..jadi kitorang prepare la awal2..hihi..memang seronok..walaupun hanya duduk di *tut* saja..hihi seronok seronok!! *gilos*Aku tak tau ape nak cerita selebihnya pasal happy aku ni..sebab kemarahan aku lebih banyak daripada happy buat mase ni.. =,='

Thus,
Disamping kegembiraan yang berlaku..ade juga unhappy story yang jadi kat aku..bukan unhappy tapi sakit hati!!!..erghh..korang tau takk..dala aku sedang pening2..pastu adela plak mamat tetibe nak cari gado kat FB!!..aku paneh arr..dala mase tuh twitter aku problem..ditambah pulak dengan kesewelan die..hish!!..kalo la aku jumpe die..memang penyek aku buat die sampai jadi lempeng arh!!..memang ta puas aty siott..pastu da kalah lari macam tu je..bley la bla la ko!!.. *betul2 ngah sakit hati*..huh~..dengan Dongie aku buat masalah..kelembapan die menyakitkan hati..akhirnye aku uninstallkan semua benda yang tak perlu..huh!!..baru la die okey..

Last But not Least,
Selepas semua kesakitan hati yang berlaku.. *kire kes da selesai lah ni..hihi* happy datang kembali..eceh!!..haha..Dongie aku kembali pulih,budak tuh da lari jejaoh..twitter aku punye tweets plak da sampai 1506!!..ehem.1506 ialah date of my birthday..hehe..pastu..akak amy pulak online..cam bese.. eh eh kami tak selalu cerita pasal korea ye..haha..kami banyak meluangkan masa bersama je..oh~..pastu heechul uplaod gamba kat twitter..aku pown komen la..yg best nye die balas!!..haha..tak cakap ape pown..juz a smile only..hihi it's okay..muahahahaha

Eventually,
erghh~...pening aku semakin menjadi-jadi..aku da tak dapat tahan da ni..sudah tiba masanye untuk aku tido..^^..selamat malam kengkawan..

No comments:

Post a Comment