Tuesday, December 31, 2013

New Year

Assalamualaikum :)
Okey aku tahu ini cliche . Ucapan terima kasih dan maaf di awal tahun baru memang cliche . But , aku kesah apa ? hahahaha ! Even cliche , ini macam ritual tahu untuk kita terus maju kehadapan tanpa rasa sebesalah . Kekekeke . So, inilah :)


To my family ; All of you are my dunya and akhirah .
To my deaney ; thank you for being there . And i'm sorry for my annoying attitude . And again thank you and i love you :)
To my friends : 7 org sekeluarga , thanks weh . Sebab engkoranglah 2013 aku mempunyai warna . Hahaha I'll miss our moments dekat sekolah sama-sama . Tskk tak sangka susah nak jumpa dah lepas ni . Wuu
To Group KKYKB : Let bygones be bygones . Apa pun yang jadi , pandang lah kehadapan . Usah diingat perkara yang lepas . Hik . Just Iwan , Zawin and Syaz , aku syg group ni weh . And of course aku syg korg gegila . Thanks for everything and sorry sebab aku kita ada kontroversi . Heeee
To my classmates : Guyssssss ! I love you so much guysss ! Till we meet again 10 tahun akan datang macam yang dijanjikan ! Hahaha goodluck di mana sahaja engkorang berada . Hiks :)

And to my friends yang dah pindah tu like Anis , Dilla , Pein , Fiqah tu thank you so much . And aku mintak maaf kalau time dah lama tak jumpa tu tetibe aku tak contact . Hahaha just sorry okey . And maybe ada yang aku tak mention secara peribadi hehehe okey terima kasih dan aku mintak maaf . That's all :)


HAPPY NEW YEAR GUYS ! :P



psst : Happy Birthday Lee Sungmin ! Hiks . And happy birthday to you too (you-know-who-you-are)

No comments:

Post a Comment