Thursday, January 13, 2011

Hujan~

Baiklah~..Eica jahat sebab die menyalahkan hujan!!..haha mane ade..sebenarnye aku bukan nak citer pasal hujan. *tp ade kene mengene la..mcm hapee je!! ==* huhu..semalam hujan and hari sebelumnye pown hujan ..==..hak3..ok 4 kali da aku sebot H.U.J.A.N ..erk =,='..aku mula memeningkan kepale aku..!!..


Yela..semalam hujan~ *lagi!* and aku kepenatan..so,lepas balik skula tu aku makan and main game jap ngan mak aku..then,aku tido..mase aku tido tu dalam arround kol 6 la.. *tak elok tido ptg!!..harap maklum* ala ni just tidur sekejap je.. *kononnya..*..pastu..tengah sedap2 tido..ade bunyi bising gila kat telinga aku..aku pown tercari-cari..mne dtg bunyi bising yg kaco aku ni..


Cari punya cari..then,aku jumpa!!..hoho alarm handfon aku berbunyi!! aku dgn sakit hatinye hentikan bunyi tuh sekarang!!*gaya die camtula.. ><*.. haha..After that,aku terasa nak sambung tido balik..yela..best tuh :P..tpkan!!..aku terasa pelik tau..knape alarm aku bunyi??..sangat pelik.. smp niat nak sambung tido tuh..terbantut!!..tak taula knape..so,aku cari balik handphone aku td sbb nak nengok jam..mse aku nengok jam tuh..


Macam nak tercabut biji mata aku sebab..dah pukul 5 PAGI!!..Ya Allah!!..my homework??..solat isyak and magrib??..hah!..hammek kau semua tinggal!!..mmg kucar kacir aku dibuatnye!!..haha..dlm keadaan yg gelap aku berlari ke bilik study aku!!..nengok2 cermin jap.. *sempat ye!*..haha pastu straight gi amek wuduq solat isyak and qada' magrhib :(..mmg dasat arr..da abes semua tuh aku g buat Sejarah..tp mne yg sempat jela..huhu..pagi tuh mak aku nanye.."kol bpe bgun mlm td??"..haha mcm memerli je kan.. ==


Haha serious wehh..lepas ni aku tak mau da tido da petg2 nazak lepas ni~ =,='??..hehe..kalo pnat pown.settle sume keje baru tido..cam skung..sume da sttle just cari makna je for HW BI..wuhuu..google translate..je muahahah!!..ok kali ni aku tulis pnjang lagi..hik3..bubye!!..



*ingat!!..jgn tido ptg!!..tp 5 keats bley la tido..tapi tak melebihi 1 jam..^^..hik3..*



Pe2 hal..settle kan hal anda sebelom tido ptg ye..hak3..pengajarn ni!!..


bubye!!!

No comments:

Post a Comment