Saturday, January 15, 2011

Balik :)

Assalamualaikum :)


Haha entries aku sblom ni tak penah bagi salam tetibe kali ni bagi salam plak. *insaf dow*..hehe
baiklah cerite harini adalah balik :) *hantu kak limah balik rumah!* haha aku tak penah nengok pown..nak nengok haritu..tp ticket kat Jusco balakong sold out siak~..hisshh..haha..ok lupekan sementara citer tuh!..*sebab bukan ni aku nak citer!* hoho harini akak2 aku balik~..*ramailah sgt yg balik..2 org jew :)* hehe..tp patut digune "akak2" juga.. :) 


Sorg balik nak uruskan hal kahwen die..and lagi sorg balik coz rindu mak aku katanye..haha!..seronok2 kebosanan dan kestreesan aku terhadap homework hilg sebab dieorg ade..hihi..asyik gelak je sepanjang hari~..takde keje..tp.....dieorg akan balik plak sebentar lagi :(..ah~..tak puas nak gelak lagi ;(..tp nak buat camner masing-masing ade hal~...redha jela..


Fuh~..bukan stakat dieorg je yg balik..baju aku pown balik :) bagaimana?..haha mase cuti haritu banyak baju aku tinggal kat rumah dieorang..so,sebenarnye aku kekurangan t-shirt ye dowk rumah selama dua minggu ni.. :)..haha takpe tp "dieorg" da balik da~..bahagia!.. oklah~..aku nak bertwitter jap ^^..nanti aku update lagi :)..


*sebagai contoh ye..t-shirt saye..:)*

*Jack Purcell ♥ hehe..aku ske gile kasut ni!..smart kowt!..hehe *

No comments:

Post a Comment