Tuesday, March 12, 2024

Random

 Hi guys, assalamualaikum. 

Aww aishah memberi salam. Haha.

Harini first day ramadan untuk 2024. Aku dekat office tak buat apa apa. Nak elakkan mengantuk and fikir pasal lapar punya hal, aku log in blog. Nak nampak acah acah busy sikit lah kiranya ni. Hahaha. Takde apa nak update, hanya sekadar nak membuang masa. So bagi lah aku type je apa yang rasa sekarang ni. Haha.


Tadi aku saja buka blog private aku yang lama, last post pasal Aiman Ariffin. Literally title dia Aiman Ariffin. Aku buat post tu masa 2018. Cerita how i'm madly in love with Aiman after 4 years bercinta. Haha today, 10 tahun kenal each other, 3 tahun berkahwin, aku masih madly in love with him. Macam tak percaya, boleh sayang dan disayangi macam ni sekali. Haha lepastu aku teringat semalam, masa aku tengah dekat dapur nak masak untuk dinner. Aiman sampai rumah from work, sambil dia buka jacket and unbutton his shirt, sumpah aku rasa handsome nak mampus suami aku ni. Hahahaha teruk dah aku ni. 


Lepastu sekarang aku dekat office, aiman dekat office. Kita rindu. hahaha rindu Tasneem juga walaupun sekarang dia nakal suka baling barang! 😤. Ko tahu, malam tadi dia tengah seronok main main dengan remote aircond, lepastu tetibe datang dekat aku hempuk dahi aku dengan remote aircond tu. Sakit nak mampus, aku gurau gurau lah nangis (walaupun ternanes sikit sebab memang sakit), pastu dia cuba la nak pujuk gelak gelak sengih sengih. Aku tak layan. Hahaha aiman masuk bilik, dia nampak aku tengah nangis, dia pandang aiman pastu dia nangis juga! KEMAIN EH KEKECIK DAH PANDAI PLAY VICTIM! hahaha. Tapi aiman peluk ittew dulu wekk. Haha maka makin kuat lah beliau menangis dan akhirnya senyap dan happy lepas aiman dukung dia. Dasarrr


Lahh tetibe terpanjang ye menaip nya. Oke jadi lah satu post setelah sekian lama tak buat post. Hahaha bertemu kembali di episode yang akan datang xD. Selamat berpuasa semua!

No comments:

Post a Comment