Monday, February 11, 2013

Baru

Stress . Tak cukup tido . Kepenatan . Itu rutin harian aku yang baru . Mengeluh dah macam habit . Baru masuk bulan kedua untuk 2013 . Tapi dah cukup serabut dah hari-hari aku . Mungkin salah aku sendiri yang tak pandai urus masa . Hehehe . Tapi yaa , kalau semuanya nak disumbatkan dalam satu hari , tak ke boleh mengundang padah untuk aku . Grr grr . Aku pun perlukan masa untuk seronok . Dan bagi aku , waktu aku berseronok adalah waktu aku bertweet . Sedih bukan ? Pfftt

Yaa tapi still bersyukur . Aku still ada masa untuk ketawa . Aku still ada masa tersenyum . Dan yaa aku still ada masa untuk nikmati hidup walaupun seminit . Jadi , aku nak berterima kasih kepada insan insan yang setia menemani disisi . Takde dorang , mungkin reaksi muka aku hanya ada satu . Stress . 

Heh , tapi senyum senyum juga hati di dalam siapa yang tahu . Cewahh . Hahaha . Oleh itu , thanks juga dekat orang tu sebab selalu dengar aku merungut membebel . Walaupun hakikatnya , die hanya pendengar setia tapi hampeh langsung tak reti nak memahami . Hahaha  . Tapi terima kasih banyak banyak . At least , die berjaya buat aku rasa aku tak keseorangan :P . Hemm dan harini aku berjaya paksa diri aku untuk post something walaupun tak seberapa . Kalau tak memang berzaman ah blog aku ni takde new entry . Kekeke

Dan ya , perubahan besar yang perlu aku biasakan . Well , aku kene terima hakikat . Tak mudah untuk berjaya bukan ? :) bye .

No comments:

Post a Comment