Saturday, December 8, 2012

Link Kita Baru ! Hewhewhew

Assalamualaikum dan hi ,

Weeee i feel so glad that i can meet all of you again *macam ramai yang baca* . Huhuhu first of all , nak minta berjuta juta maaf kepada blog ini kerana terlalu lama mengabaikan beliau . Hehehe alaaa memang sengaja abaikan . Apa ? kau ingat aku ada selalu masa ke untuk kau . Uhuk uhuk maafkan saya .

Hahahaha malam ni . . . err okay pagi ni tetiba ada rasa terpanggil nak update something padahal aku memang takde idea . Alaa setakat nak memperbaharui apa salahnya kann kann kann ? :D . Well , ber-sempena-kan link yang baru . Jadi , kene lah ada post baru juga . Huhuhu .

Tapi aku rindu zaman kegemilangan blog dalam kalangan geng-geng aku dulu :') . Sekarang semua dah beralih arah ke twitter . Seriously . Masing masing tinggalkan blog untuk berkurun lamanyaa . Agak-agak kalau tanya mesti ada yang dah lupa atau cakap "blog ? apa tu ? Sejenis makanan kah ? " . Hahaha sah budak ni dah boleh join Ayuni duduk dekat Planet Matoki . Lalalala

Anyway , sebenarnya aku berminat nak post pasal holidays my team dekat Tambun . Even bulan lepas punya citer . So what ? Hak post Hak kami ! Ecececehh . Hahahaha tengoklah kalau ada masa . Hehehe sebab masa tu je aku ada banyak gamba . Hemm yaa . Dan mungkin ada sedikit cerita . So stay tuned ! Byeee~~~ :*

Psstt : Kita tak siap gembur lagi . Mwehehehe

4 comments: