Tuesday, January 17, 2012

Kura-kura Kene Langgar Dengan ****

Bhahahaha ! Okey tetibe gelak . Hewhew aku ada citer gila . Hahahaha , okey citer die gini .

Harini sekolah aku ada buat program nilam . Huhuhu kitorg kene buat ulasan buku pasal buku yang kitorg dah baca *sumpah bosan* . Hahaha nak tak nak terpaksa la jugak kene buat . So , starting program tu memang bosan gila ahhh . Semua cuak nama sape yang kene panggil untuk present dekat depan . Hewhew aku dah lepas beb minggu lepas , so guwa relax jaa .

Then , sampai la giliran kawan lelaki aku *nama rahsia* bhahaha merangkap budak yang duduk sebelah aku . Fufufu muka konfiden je ada citer nak ulas sampai bawak buku bagai xD . Tajuk buku jangan tak hengat "Komsas Tingkatan 4 , Renyah" . hahaha at first memang aku ingat die nak ulas pasal novel tu . Tapi tapi tapi ...

Bhahahaha tak boleh bla lahhh . . . .

Hehehe ada tajuk citer yang lagi macam BAAA . Hahaha ! okey tajuk cerita dia "Kura-kura Kene Langgar Dengan Babi" bhahahaha ! Dia cakap je tajuk citer tu , all student in 4SC1 gelak tak hengat dunia .Hahaha sengal punya budak ! Takde tajuk lain ke die nak hentam ! hahaha sumpah bengong . Hahaha yang lagi tak boleh bla , cikgu boleh okey je suruh die sambung citer . Memang haruu lee kelas aku dengan gelak non stop . Muka die slumber je , macam orang tak buat salah .

Ulasan dia dala pendek , pastu lepas pulak dapat tulis nama . Memang siot ahh die ni. Haduii . Citer die sumpah pendek . Ni je citer nya :

"Pada suatu hari , seekor kura-kura lumba lari dengan seekor arnab . Masa tengah lari tu , tetibe kura-kura ternampak sebiji Telur . Kura-kura tu pun pegila amek . Time nak amek tu , tetibe kura-kura kene langgar dengan babi ! -The End- "

Hahahaha aku takkan lupa citer ni sampai bebila ! Ulasan buku yang TERBAIK yang penah aku jumpa .Choyy !


Bayangkan kura-kura ni kene langgar dengan *tett tu . Bhahaha !

No comments:

Post a Comment