Saturday, December 10, 2011

Wedding

Pheww . Eventually , selama 3 minggu family aku busy dengan majlis tunang and wedding . jeng jeng ! Harini hari last :D . Hahahaa family aku yang busy . Aku . . . ? Well . Ehem ehem membantu serba sedikit . Puii . Alah , tolong ah jugak mcm goodies2 keje aku ahh . 

Hooo , minggu first tunang Hafiz . Anak mak teh :) . Then , the next week , anak mak long pulak nikah . Abang Eizal . Tapi tu belah pompuan . Buat dekat KL . Then , minggu ni buat kat kampung . Hurmm agak penatlah tapi nasib baik catering . Gahh kalau masak sendiri mesti dah pengsan doe . *over* . Ala , takde benda yang aku nak citer --' . Saje suka suka nak post . Heee blog ku bukan blog mu (ayat cliche) . 

Okey malas nak citer banyak . K bye :P



Abang Eizal and Wife . Psstt aku bukan gambarman for this pictures :P

Aku suka budak ni! Hehehe anak Kak Long . Adin :) . hye budak comel !


Family Besar . Nyiahaha aku takde sebab makan . Lol -,-'

(Me and Abang Eizal )
Okey foine . Akak aku cakap aku tembam ! gahhh :'( 

Dengan kaka .......


Mereka paksa aku upload gamba ni ! (nahh amekk ! :P )


okey , that's me . hehehe K bye ~!








4 comments:

  1. aku suka gambar last. dan dan dan! Budak kecik tuuuuu. xD

    ReplyDelete
  2. erk ? Hahahaha budak kecik tu sumpah comel >< ! Gamba last ? :') ... HAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. Raut wajahmu, mendamaikan.. HAHAHAHAH.

    ReplyDelete