Saturday, November 12, 2011

Tergendala

Assalammualaikum ;)
Hemm , tergendala ? yes rancangan aku sepanjang 3 harini tergendala disebabkan internet yang dikasihi yang ditatang bagai minyak yang penuh merajuk tak tentu pasal ! Kalah budak kecik ! Grrrr . Hehehehe well , yang merajuk macam budak kecik tu . . . sebenarnya ayat tu lebih ditujukan kepada aku ! Yela internet tu diam je , duduk je situ diam - diam :D . Aku yang emo .

Yela ! Sape tak emo , aku baru rancang nak post pasal PREFECT ANNUAL HI-TEA 2011 ni . Tapi terpaksa dibatalkan disebabkan mood aku takde bila tenet ni jadi camni . Then , semalam birthday adik aku pun aku terpaksa lupakan untuk post selepas diraikan dengan meriah sebab TENET ni jugak ! Erghh frust taw ! 11-11-11 Nombor cantik :) . Btw , plan nak jadi org pertama untuk post pasal Birthday kawan aku sorang ni haa pun tergendala . Sob sob . Takpela biarlah aku jadi orang terakhir untuk post :P .

12 November 2011 .


Happy Birthday to you Zawin Sofea Hadini
You are the best friend that i ever had since in primary school .
Hehehe semoga kau berbahagia dunia akhirat !
Aku doakan kau berjaya dan doakan untuk aku jua . kekeke
Masam masin and manis 15teen .
HAPPY BIRTHDAY !

No comments:

Post a Comment