Thursday, November 24, 2011

Ada orang tanya aku .
Kenapa orang perempuan suka baca novel ?
huhuhu so , aku tanya dia balik , kenapa orang lelaki suka main bola ?

Ehem , benda ni takkan muncul suka kalau tak minat kan ?
Perempuan suka baca novel sebab minat .
Lelaki pun suka main bola sebab minat .
So , tak heranlah kalau ada lelaki yang suka baca novel , then ada perempuan yang suka main bola .
Sebab ni sume MINAT masing-masing. . .

Chop chop , apa yang cuba aku tonjolkan dekat sini ?
Hahaha well ,act aku tak puas hati .
Kenapa semua berkenaan novel , tengok drama etc etc mesti dikaitkan dengan perempuan ?
Apa , ingat lelaki takde yang minat benda2 camni ke ?
Ada jeeee .

P\S : ini hanyalah opinion aku je :) . Masing - masing ada pandangan masing-masing kan . (Y)

No comments:

Post a Comment