Sunday, October 9, 2011

Sekian

Heeeee , assalamualaikum . *jadi baik sekejap .
Haaa , exam PMR ! besok last day aku jawab ! Yahooo , then bak kata org puteh , aku merdeka ! --' . Merdeka untuk jawab exam jelah kan . heh . Oyeah ada apa-apa cadangan untuk aktiviti lepas PMR ? well , sekolah aku memang dah banyak lah kan anjurkan macam-macam program . Dari yang dekat sampailah ke Perlis nun jauh tuh . Huuu . Siapa yang excited dah habis sebenarnya ? hahaha .

Lantaklah , yang penting aku malas nak join . Hahaha duduk lepak dengan kawan-kawan aku lagi bestlahhh . Kalau nak join rombongan-rombongan ni . Hurmmm .  Belom pernah ada dalam plan aku . Hahaha . So , tak payahlah nak pujuk2 aku untuk join , dengan alasan seronok and murah tambang . Huu cakap jelah memang takde orang nak pegi barulah nak terdesak cari orang untuk join . Puii aku tahu tuh :P .

Besok paper Math and KH . Entahlah , tak tahu macam mana nak describe kesenangan atau kesusahan paper ni . Rasanya sama jee . Ececeh confident ! . Doa-doalah untuk aku supaya senang aku nak jawab :) . Act , aku post sebab JELES nye tengok blog orang lain ada je benda yang nak dipost . Blog aku ? hadoiii . Hukum tembak bak kata mak aku . Hahaha .

No comments:

Post a Comment