Sunday, September 4, 2011

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum :)

Hee lama aku tak update pepanjang . Malam ni hati daku terbuka untuk meng-update secara tetibe . Well , seperti yang dimaklumkan , hari ini adalah hari raya ke-6 dan besok bermulalah sesi persekolahan aku . Hurmm nak mengeluh or nak apa-apa pun dah takde guna , memang ini KENYATAAN ! . *apa feeling2 ni * .

Heh , act nak cerita serba sedikit suasana raya aku . Bukan selalu kan . So , sepanjang 6 hari raya ni , aku hanya beraya 4 buah rumah je weh . Sumpah ! aku memang tak menipu . Hey hey bulan mulia ni kot , muka suci takkan nak menipu pulak ken . kekekeke . Jadi nak dikatakan duit raya tu banyak , tak lah banyak .. tapi adalah . hehehe . Yela , orang duduk rumah ! mana dapat duit raya bebanyak . :'( . Tapi tak kesah pun . Eh eh , aku baru sedar , aku tak cerita2 lagi hari raya aku macam mana ==' .

Well , hari pertama , tidaklah seseronok dulu . Tahun ni , bukan semua family aku ada . 3 org akak aku yang sudah ber-hubby semua balik ke rumah hubby masing-masing . Sedih taw . So pagi raya tu hanya aku 4 beradik jelah . Mak cik , induk and Mak teh aku pun tak balik . Serius pagi raya tu aku rasa macam bangun pegi sekolah je . Sebab mak aku tak habis-habis suruh bersiap . Feeling raya takde , tengok baju raya pun macam tengok baju sekolah . hahaha tipu-tipu lagiii :P . Dah tengah hari tu , barulah rasa rumah aku ni berpenghuni . Hahhaha sebab , mak ngah aku and the geng datang beraya . Perghhh ! gila meriah . bak kata mak aku , bila penyamun2 ni sampai , semua lauk lesap . hahaha . Laku kot rendang mak aku . Terasalah nak beraya tew . ececeh . tapi still tak keluar rumah jugak . Hishh akhirnya , raya pertama aku hanyalah beraya rumah mak ngah sebelah and duduk dalam rumah --' . Bosanggg !

 Ni gamba dekat rumah mak ngah sebelah . hehhee ;)


First day raya daku :) .

Act , aku tak de gamba family tahun ni ! perghh gile lame raya aku . hehehe ada ni pun rasanye kire okela dari takde . Hurmm , so , hari - hari seterusnya berlalu macam tu je --' . Sangat membosankan okey ! Tapi , malam tad , aku , akak aku and kawan die pergi membujangkan diri tengok wayang memalam buta . heheheh tade la malam sangat ! 12.30 a.m jee . huhuhu Tengok Hantu Bonceng ! hahaha serius lawak tokk . balik lambat --' , pukul 3 pagi . Hahaha baru rasa bujang --' . Bak kata kawan akak aku . hahaha . Have fun la jugak . Sebab bosan-bosan takde keje kan . hehhee . Siot tak aku habiskan sepoloh hengget hanya semata-mata nak main game yg pick up anak patung tuh . huhuhu aku dapat satu angry bird wane hitam ! tapi mahallah , sepoloh hengget baru dapat satu . hahahah . oke arh , besok mau sekolah :"( . better tido awal ye dok . heeee byeee ;) .


angry bird sepoloh hengget ! hahahah !





No comments:

Post a Comment