Tuesday, May 10, 2011

Lama Dah Tak Update Panjang :)

Hehehehe Assalamualaikum ,
Lamanya tak update panjang - panjang . Malam ni tergerak hati nak update pulak . Biarlah takde cerita pun . Tapi semangat nak update memang ada . Hahahaha so , apa jer yang aku nak cerita ni --'.Hurmm ,okey fine .. aku memang takde benda nak dijadikan cerita hangat selain kawad negeri kitorg haritu ,exam gerak gempur result die memang yang terbaik dari ladang Pak Jabit lah weh kan . Then , school !

Oh lupa pulak , anda lihat ! blog saya sudah bermuka baru . Hahahaha akhirnya aku berani juga nak guna template yang macam ini kan . Yela dulu serius takut nak guna sebab tak biasa . lagipun ni sekarang tengah praktis nak biasakan diri. *die dah mula bercerita* inshaallah tak berhenti . Puihh puiih . Hahahaha , yela guna template yang blogger sediakan lagi senangkan ? just tukar background je . Yang lain boleh ikut citarasa sendiri :) . But , sekarang aku pun nak maju jugak weh , so belajar-belajar template baru .

After that , sekarang aku banyak tengok movie . Kesian kan , korang mesti dah tengok Merong Mahawangsa . But , aku baru je tengok . Hahahaha tapi tak best arr takde feeling kot tengok sorang-sorang . Tengok ramai-ramai barula syok . Drama Korea pun sekarang aku dah stop untuk seketika . Hahahaha nak exam lah katakan . Tapi aku still tak study-study lagi --' . hehehehe . Tapi aku memang sehabis baik nak buat yg the best. Sebab mid-term nila yg tentukan kelas lepas ni . Aku tak mau turun kelas :S . Tak nak ! Serius risau . Nak dibandingkan dengan result aku yang UP1 tu kan . Perghh ! serius menakutkan . That's why aku nak buat yang terbaik kali ni . Takde dah aku main-main :( .Game pun dah seminggu aku tak bukak . Dah heboh ke Facebook kan :P

Uwarghhh ! aku tak banyak cerita pun , 4 perenggan dah --' . Hebat hebat . Hurmmm , betullah kata orang . Facebook memang buat kita accdicted . Setiap hari kot aku online . Kalau seminggu yg lalu aku boleh kawal lagi . Contoh dlm 4 jam aku akan online selama 30 minute . But now . Dalam 4 jam , 4 jam tu jugaklah aku online . Hahahahaha ! tak boleh la . Aku dah tak boleh nak kawal dah . But papepon , aku memang utamakan twitter . Entah , ramai kata twitter tak best . Bagi aku best sebab twitter tu simple je :) . Hehehehe .

Okeyla , aku tak boleh panjang sangat . Nanti aku melalut citer yang bukan-bukan . So , enough for today :)

Pssstt : Harini Super Junior member jadi Trending worldwide :) .kekekekeke



No comments:

Post a Comment