Monday, May 16, 2011

Kita Malaysia Lah !

Assalamualaikum ;)

Ehem , mungkin terlambat untuk aku tahu bahawa Malaysia dah tubuhkan satu band yang serupa dengan band Korea ! ehem -ehem . I know i should thumbs up with this idea right . Unfortunately , aku membantah-sebantah bantahnya *bahasa hancur :D* ! Hello ! kita malaysialah , buat apa nak tiru orang . Ye , aku tahu aku pun minat korea . Hehehehe but , aku memang seriously tak sokonglah dengan idea gila ni .

Well , aku tak nafikan yang gadis - gadis Malaysia memang tengah tergila - gilakan jejaka korea yang comel-comel and handsome - handsome ni . But , kitorg takdela gila sangat sampai tak pandang lelaki malaysia yang kacak bergaya ni kan :D . Hahahahaha sejauh mana pun kitorang dah hanyut dalam k-pop wave ni , lelaki malaysia tetap jadi pilihan utama untuk dijadikan calon suami *eheks !* hahahaha .


Hah ! hammek kau ! puiih puiih dieorg ingat diorang Hot bukak - bukak baju macam tuh . Euuuwww even nak tiru pun , ni dah kira melampau okey . Tahula malaysia panas tapi perlukah bukak baju bergambar untuk khalayak ramai . Manalah hilang rasa malu dieorg ni ek ? Hadoiyai :D . Super Junior lagi sopanlah ;) . Ni baru band lelaki . Sekarang perempuan dah ada dah . Rasanya nama dia Gula- Gula . Oh , yg ni nama dia Max247 . Kalau korang search at google akan keluar gamba kasut dulu :D . Hahahahaha .

Harap maaf kalau ada tersinggung mana - mana pihak . But , kita kene banggalah dengan apa yang kita ada . Hey , zapin or dikir barat boleh jadi terkenal apa kalau kita berusaha macam orang korea berusaha untuk jadi popular . Janganlah pandang remeh je dengan budaya yang memang dah disemai dengan baik oleh nenek moyang kita untuk generasi akan datang . Kalau macam nilah . Aku tak tahula macam mana nak kekalkan quote "Takkan Hilang Melayu Di Dunia ;)" . Hehehehehe ....... peaceeeee ..


Ni agak -agak jadi ahli kumpulan nasyid kan bagus ;)

*Muntah darah !*

Ni haa band Gula-gula . Naseb baik bukan coklat :D.

Ni malaysia ke ? *malu*

No comments:

Post a Comment