Sunday, April 3, 2011

Bantu Membantu Amalan Mulia !

Eceh ! ayat tak boleh bla ! kekeke tapi memang betul apa , bantu orang atau lebih sosial la kita panggil tolong orang menyeronokkan apa. Kita dapat faedah orang tu pun dapat faedah ye dok ? fufufufu harini aku nak citer pasal bantu sebab aku dah tolong bebudak kelas aku !

Siaplah korang , komplen lagi pasal kelas ! aku kasi pancung ! hahaha yela , mana tak nye aku dok kat skula start dari pukul 9.30 sampai pukul 4.30 memikirkan apa lah yang aku boleh buat untuk ceriakan kelas yang serba kelam dan gelap.Penat doe ! aku harap lepas ini korang boleh menghargainya dengan tak rosakkan apa yang kitorg cuba buat dan telah buat .

Okey ,pinggang aku dah start sakit ! aku nak baring ! XD .. hehehe okey-okey bye ! :P

*psstt : tahniah kepada mereka ! aku bahagia !
*psstt : kelas tu still tak cantik ! hahaha

No comments:

Post a Comment