Thursday, March 17, 2011

Dear Diary ;)


hmm .. aku sekarang tengah duduk depan rumah XD , petang-petang macam ni tengok keindahan alam mmg seronok kan :D .. nak nak lagi kalo pekena teh dengan pisang goreng , perghh ! memang mantap ! :D .. ah , lamanya tak duk melepak sekitar rumah XD . Asyik dok dalam bilik and on9 je . Sampai benda yang jadi kat sekeliling aku pun tak tau ape dah jadi ;).

Dear Diary , ! kekeke tadi aku kemas almari study aku :D .. then , tetibe aku nampak ade 5 buah buku susun elok-elok dalam laci tu :D.. 2 daripadanya ialah Nota masa darjah 6 ;) .. tiga lagi Diary aku ! since aku darjah 6 .. hehehe aku belek satu persatu buku alah tu . Tengok-tengok isi kandungan ! .. Hahahaha ! memule bukak je ! aku dah gelak gilos nak mati XD . Macam tak percaya , tu aku ke ? .. dengan tulisan yg SANGAT CANTIK ! ditambah pulak ayat yang macam ni , "aku penat harini , dgn sekolah lah " allah ! , ayat apakah itu ? .. haha ! kalau buat karangan for sure aku A kan ? .. haha !

Diary tuh buat aku tersengih sorang2 XD . Seronok bebenor ! tapi bile sampai hari raya . Aku dah macam , *AKU RINDU ZAMAN DULU !* wah ! serius aku cakap ! semua citer pasal raya yang aku baca . menyentuh hati !.. Aku macam tak percaya , aku dah besar .. dah 15 tahun dah :) .. *PERANGAI STILL CAM BEBUDAK :P* hishh~ nak kembali ke zaman dulu tak boleh kan ? hahaha jadi , bagi kanak-kanak yang masih rasa die nak jadi besar tuh ! tak payahla .. jadi kanak-kanak lagi seronok , boleh buat apa yang kita suka .Masa tuh , kalau kita buat salah orang takkan maki-maki kita ! orang takkan kata kita ni bodoh kan ! jadi aku suka zaman kanak-kanak aku ! .. kenangan pahit aku dalama campak jejaoh . Yang ada dalam hati kenangan happy ! hehe !

Thanks to kawan-kawan aku yang buat hidup aku berwarna - warni yang macam rainbow ! :D .. haha Terima kasih Kawan ! :D .. hoho so, sampai sini jelah ! ;) aku nak pi buat teh ! .. haha nikmati keindahan petang lagi :D

P/s : Aku sayang Diary aku ! sebab tu aku masih simpan beliau :D

No comments:

Post a Comment