Friday, March 11, 2011

Beringatlah Sahabat Ku !

Ya Allah ! harini aku dikejutkan dengan berita yg menggemparkan dunia , gempar bumi dan tsunami telah melanda  jepun , filipina , hawaii and Indonesia . Aku takut weh . Adakah ini tanda - tanda permulaannnya ? . Amal ibadat aku masih belum cukup . Aku takut ! Takut yang amat ! .. 

Aku dikejutkan lagi dengan berita , Rusuhan yang berlaku di Libya and mesir dah merebak ke seluruh Arab saudi ! bermakna ia semakin hampir dengan Mekah . ustaz aku pernah cakap , kalau mekah takde pemerintah , akan berlaku satu pergaduhan yg besar . Dan pada masa tu ada seorang pemuda akan berlari keluar dari rumah die dan datang untuk selesaikan masalah tu . Nanti masa orang sibuk melantik pemerintah yang baru . Ada orang akan cakap bahawa dia adalah imam mahadi dan dia harus memerintah mekah . Pemuda tu sendiri tak tahu dia imam mahadi . Then , masa die nak lari , orang-orang kat situ tahan die and cakap . Kalau die lari dia akan dibunuh . So, die terpaksa terima jawatan tu. Dan selepas itulah dajjal and nabi Isa akan turun .

Aku lagi takut bila dengar , permulaan bagi segala-galanya adalah pada tahun 2012 ni Wallahualam . Dan orang israel nak cari imam mahadi tu , dieorg gunekan facebook dan twitter untuk menjejaki imam mahadi tu . Jadi , lupakanlah facebook dan twitter , ingatlah pada allah yang maha esa . 


















psstt : banyakkanlah berdoa . dan bertaubat lah segera sebelum terlambat !

No comments:

Post a Comment